Merhabalar oğlum 14 aylık 7. Dişi çoktı şimdi yan dişlerini çakacak muhatemelen ağzının içi çok ateş yaptı bu sefer baya zorlandı ne gibi tavsiyeleriniz var aşırı huzursuz uyumuyor yemiyor biberonu bile ağzına almak istemiyor ne yapılabilir önerileriniz var mı acaba :(