Minnacksevdack sabah 1-2 zeytin, haşladıysam yumurta beyazı veya omlet, domates salatalık. Bazen kahvaltılık istemiyor yemiyor o zaman da bebe bisküvisini mama yapıp veriyorum. Eğer sabah yeterli yediyse öğlen yemiyor. Öğlen için tarhana çorbası ve yoğurt çıkartıyorum bazen yiyor bazen yemiyor. Masada hep muz oluyor bir şey yemezse muz veriyorum bazen onu da yemiyor. Akşam parça eti didikleyip veriyorum onu yiyor hem etinden hem yağından. Salata suyu seviyor. Üzüm ve şeftali veriyorum aralarda bazen yiyor bazen yemiyor. Günde iki kez uyuyor uyumadan önce ve uyku arasında 150-180 cc çiğden kaynatılmış keçi veya inek sütü içiyor. Gece de hem süt hem mama içiyor. Süt ve mamayı düzenli tüketiyor ancak ek gıda konusunda her günümüz aynı değil bazen hiçbir şey yemiyor sadece süt ve mama. Bazen de üç öğün çok güzel yiyor. Ha bu arada kuruyemişe de geçtik biz. Hurmayı zaten kabuğunu sıyırarak veriyordum daha önce de. Şimdi ise ay çekirdeği, ceviz ve fındığı çiğneyerek veriyoruz. Fındık çok önemli beyin gelişimi için, küçükken bana da sürekli fındık yedirmişler ama kırıp yedirmemişler ben kızıma kırıp taze taze veriyorum beklemiş olmamasına dikkat etmek lazım zehirli madde oluşuyor kırdıktan birkaç gün sonra