Buket57 merhaba, ben ve eşim de gerekli değilse hiçbir takviyeyi kullandırmama taraftarıyız.
AMAAaa doktoruna sorduğumuzda dedi ki bu yetişkin olan sizler için geçerli. Bebeğimizin büyürken o kan takviyesine ihtiyacı olduğunu, kullanmazsak boşuna acı çekeceğini, çok hızlı bir büyüme gerçekleştirdiğinden var olan kanın yeterli olmayacağını söyledi.
Araştırdık. En temiz içerikli olan bestiron. Onu kullandık. 9 aya kadar kullandıktan sonra doktorumuz kan depolarına baktı ve artık gerekli olmadığı için kullanmayı bırakabileceğimizi söyledi.
Neden kullanmalıyız ve ne kadar kullanmalıyız konusunda aklında soru işareti olanlara yanıt olmasını umarak yazıyorum.
Doz olarak da kilo x2 şeklinde kullanılıyor. 10 kiloysa 20 damla…
Kızım hiç kabız olmadı. Alerjik bir şey olmadı.