15 aylığız geçenler de memeden kestim birşey yemiyor diye gündüz zorlanmadık ama tabi gece haliyle zor oluyor gece uyku arası veriyordum gündüz hiç bir şekilde vermiyordum bu böyle 5 gün felan devam etti sonra biz bi ailecek çok kötü hasta olduk zaten ağlak bi bebek hasta da olunca hiç susmadı bende gündüz de verdim şuan yemesi eskisinden kötü ağzına hiç birşey almıyor hastalıktan da yeni çıktık zaten onun da etkisi var ama bunun üstüne tekrar kesmek istesem çok zorlanır I ne dersiniz ayakta zor duruyor çok zayıf