Kızlar ben ilk kez yapıyorum domates sos bekarken annemle yapardık kendi evimde ilk kez yaptım. Annem kabuklarını soymak için sıcak suya arkasından soğuk suya atardi öyle kolay soyulurdu bende o şekilde yaptım. Kayınvalidem eşime öyle ekşir onlar bir işe yaramaz elinde soymasi lazımdı demiş. annemle yaptıklarımız eksimemisti yani bu şekilde yapan çok kişi var ayrıca zaten ateşte pisiyorlar sıcak suya girip çıkınca neden ekşisin kafamda deli sorular 🥲
Lütfen bilenler yapanlar beni aydınlatabilir mii