Herkese meraba kızlar benim 3 buçuk aylık kızım ve 21 aylık oğlum var doğdu doğalı oğlum hep uyku problemi vardı bu 4 gündür artık ne gündüz ne gece uyumuyo yatakta uyuyo ya aniden uyanıp hemen aşşağı iniyo nasıl oluyo hayretle izliyorum gece kalkıyor ben kız kardeşiyle babası da onunla uyuyor 3 buçuktur aydır bi uyandım önümde ruh gibi duruyo yataktan bile düştü anlamıyorum anlayamıyorum gece uyanınca ben gidiyorum yanına eşimi de kızın yanına gönderiyorum ya tam tersi olması lazım değilmiydi küçük 2 kez kalkar gece oğlum da uyumuyo çok yoruldum artık 😔😔😔😔