Doğduğu ilk gün hastanedeyiz bile 2 saat uyumadı bön bön etrafa bakındı taa o zamandan beri uyku problemi çekiyoruz böyle dua olmaz ama Allahim biraz sarılık olsun da uyusun derdim 😔hiç uyumazdı şimdi 10 ay 12 günlük hala uyku sorunu devam ediyor. 10 15 dakika uyuyup kalkıyor sonra miz mız huysuz oluyor. 6. Ayda epilepsi olduğunu öğrendik verdikleri ilaç uyku yaşarmış sersemlik yaparmış bizde tam tersi daha hareketli yaptı.
2 gün önce 14 saat uyumadı sonra 15 dakika uyudu gece full ayakta
Dün 12,5 saat uyumadı gece de hiç uyumadı
Bugün bu saat oldu hala uyumadı gece full ayaktayım.
Hiç uymadan nasıl böyle hareketli enerjik oluyor anlamıyorum. Milletin bebesi dışarı çıkınca, banyo yapınca Uykusu gelir benimki daha enerjik oluyor, gün içinde sadece meyve yerse 2 3 mama kaşığı yoğurt yiyor başka yok. Büyüdükçe Uykusu düzelir dediler git gide daha beter olmaya başladı geceleri hiç uyumaz oldu. 24 saat içinde 1 saat zar zor uyuyor yada onu bile uyumuyor. Napacagimi şaşırdım artık bağırıp çağırıyorum korkuyor ağlıyor bu seferde vicdan azabı çekiyorum. Gün içinde kucağımdan inmiyor kollarım omuzlarım ağrıdan kalkmaz oldu. Kimsenin kucağına gitmiyor, gitsede sürekli agliyor. 1 saatlik uykuya hasret kaldım 😪😪 bebeğim neden böyle neden bu kadar zorrrrr😭😭😭😭😭