Tuanaa07 emzik kullanmaya başladığınız andan itibaren belirli aralıklarla değiştirmeniz gerekiyordu canım. Çok küçük olduğu için o zamanlar anlayacağını pek sanmıyorum. Bebeğiniz de alışkanlık olmuş aynı emzik. O emzik yok kayboldu diyip saklayıp, her emzik istediğinde yeni aldığınız emziği verebilirsiniz. Zaten sürekli kullandıkları için bir süre sonra kabul edecektir bence