Selam kızlar bu ayın 3 ünde regl olmam gerekiyordu ama olmadım şüpheli bi durum da olmadı aslinda kondom kullaniyoruz boşalma olmadan zevk suyuyla hamile falan kalan var mı stres de yapmak istemiyorum mevsimsel geçiş mi ne bu başına gelen aydinlatsin lütfen