FtmKrt Hanımlar sağ göğsüm oğlum emerken yara oldu bugün sağarken kanadı. Kanlı süt çocuğa içirilmez diye döktüm. O göğsümü emzirmelimiyim yoksa iyileşene kadar sağıp dökmelimiyim?
CihangirAslan0 FtmKrt o göğsünü verme bence bi kaç saat krem sür yoksada kendi sütünü sür beklesin iyileşiyo zaten hemen
bebegimmm2405 FtmKrt kesinlikle krem sür ucu iyileşsin sağma benimde öyle oldu krem bir günde iyileştirdi
nrslkvnc FtmKrt gümüş kapak öneririm çok işe yarıyor. Tek göğüs emerse diğer göğüs boşalmazsa mastite davetiye olur. Mutlaka her iki göğüste boşaltılmalı.
Deletedmom_79 FtmKrt doğumun ardından benimde kanıyordu emzirmeye engel değil kanın ona zarar veremez/zehirlemez. Garmastan pomad ve varsa gümüş kapaklarını kullanmalısın ve göğüsü emme rutininde boşaltmalısın eğer “ben içim rahat etmez böyle emzirmem” diyorsan.