Arel25 eğer dıştaki dikiş yeri değil de içte ağrı çektirme gibi şeyler oluyorsa ben doktora gittiğimde tam 10-11. Günde çok feci acı hissetmeye başlamıştım o günlerde iç kısımda, tamamen normal iyileşiyor o yüzden acıyabilir demişti. Ama dıştaki kesi yerinde ağrı acı olmadı o günlerde