Hanımlar😔 sağlık ocağından geliyorum şimdi 1. Ay aşısı olduk doktor kontrol etti, bebeğin kalbinde masum bir üfürük var dedi, 1. Aya kadar kapanması gerekiyormuş ama kapanmamış kalça ultrasonu için hastaneye gittiğinizde doktor görsün derecesini dedi
Korkulacak bişey yok dediler ama ister istemez korktuk. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba