Kızlar 25 günlük bebeğim var emerken memeyi başta tutmuyo oynuyor sonra tutuyor 5 dakika ya emiyor ya emmiyor sonra meme de ağlamaya başlıyor ve ağzından çıkarıyor ağlaması biraz durunca yine emiyor ama çok az sonra yine ağlıyor ve tutmuyor bunları yaparken de ıkınıyor bazen ama biberonu tutuyor biberonda emerken ya bir ya iki kere ağlayıp duruyor sonra biberondan içiyor gaz sancısı mı yoksa meme reddi mi yaşıyorum anlamadım normalde memem de emerken uyuyan bebek şuan ememiyor yada emmiyor napmam lazım yardım edin lütfen 🥺 sütüm mü az sütüm mü gelmiyor dedim oda geliyor🤷🏻♀️ bir ara göğüslerimden birinin ucu yara olmuştu ve silikon uçla emzirmiştim acaba o meme reddi yapmış olabilir mi?