Kızlar kızım 26 aylık çok şükür emzirmeyi kolaylıkla bıraktırdım ama göğüs ağrısı ilk gün mahvetti beni. Çok şükür Allah’a düne göre iyiyim bebeği memeden ayırdıktan sonra göğüs ağrısı şişliği sertliği yaşayan oldu mu olduysa kaç günde geçti geçmesi için ne yaptınız ya da dönüş yaparsanız çok sevinirim