Bebeğim 2.5aylık 1 hafta once süt yumurta alerjisi çıktı bu sürede ben diyete başladım bu arada sütümü sağıp veriyorum sütüm yetmezse diye aleeji maması da verildi.Ancak bebeğim gündüzleri hiç acıkmıyor sanki beslenmek istemiyor.reflü tedavisine de başladık alerji reflüyü tetiklemiş.Gaviscon infact kullanıyoruz kabız yaptı.az önce beslemeye calıstım.Biraz zorlsdım o arada minicik bir kaka yapmış.Zorlandı ve verdiğim sütün neredeyse hepsini kustu.Geceleri beslenmede sıkıntj yok çünkü uyurken veriyorum ama gündüzleri beslenmek istemiyor 1 hatada 150 gr almış :( kaç saatte bir beslemeyi teklif etmeliyim 2 saatte acıkmıyor mu acaba? 3 saatte denedim yine aynısı oldu istahsız mı yoksa gazdan mı böyle yapıyor anlayamadım beslenme düzeninde hep aynı saatlerde mi beslemeliyiz ?