Beyninizikullanmakucretsizdir 1anne2cicek ayakkabı çanta takımı aldım çok güzeldi eşime tişört aldık kumaşı çok dandik birşeydi 🥴
limonkolonyasi 1anne2cicek güvenilir site ama öyle aman aman kaliteli şeyler beklemeyin idare eder fiyat performans gibi
bebedoormom4 1anne2cicek ben oradan alırım cnm gerçekten son aldıklarım çok çok iyi çıktı önceden kötüydü kumaş bilgilerine bakarak alabilirsin birde saatlik bir TL ye düşen ürün oluyor onu da bekleyip öyle sipariş ver derim ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir 1anne2cicek uygun fiyatlı almıştık baya oldu. Eşim evde giyerim dedi iade etmedik 50 TL’ye almıştık.
Mmrryy1401 İnstagramda iade sıkıntı oluyor fiyatına göre değişir bence zaten fotoğraftan anlaşılır. Moda elizan var ordan sakın almasın kimse hem yırtık geldi hem kötü küçük bi de üstüne hakaret ettiler bana hakkımı helal etmedim
Baybars02 1anne2cicek bikac tane tunik almıştım kumaşları kötü. Biraz daha verip kaliteli almak en mantıklısı giyemiyorum dolapta boşuna duruyo 🤷🏻♀️
bebedoormom4 Baybars02 bende aldım tatile gitmeden tunik , alt üst takım , kot gömlek ki bu sıcaklarda bile yakmadı , Türenç kot çok çok iyi çıktılar kumaş bilgilerini okuyup resimleri iyice araştırdınız mı
kanalizereis 1anne2cicek %100 pamuklu elbiselerinden aldım asla ama asla pamuklu değildi yaktı kaşındırdı giyemedim bir kere bile
bebedoormom4 1anne2cicek evet bende ya yine kötü gelirse dedim ama çok tatlı kumaşlarda ama mutlaka bilgileri oku cnm ve saatlik 1 TL ye düşen ürünü kap 😅
bebedoormom4 1anne2cicek Pazarium da var orasında çok uygun güzel şeyler var ama oradan aldım mı almadımmı gam hatırlayamadım
Baybars02 1anne2cicek iade işlemleri beni çok usendiriyo ya o yüzden göndermedim. Modelleri falan güzel aslında ama işte kumaşlar sert rahatsız edici. Sizinkiler iyi gelir insallah