mr-ege Herkese merhaba.. 3 aylık olduk, sonrası çok mu zor geçiyor arkadaşlar, misafirim gelecek de hangi gün yaptıracağımı ona göre planlayacağım
gul2020123 mr-ege benim için zor değildi ama ishal olduk şuan 1 haftadan beri ishal ve çok acikiyor korkulacak birşey yok ama canım
Oykumkaral Biz çok zoe atlattık. Bağırsak sıkışması oldu üç gün boyunca çok karnı ağrıdı. Bazen keşke yaptırmasaydım diyorum ama malesef kreşe okula gittiğinde bu virüsü kaparsa sonrasında vicdan yaparım diye yaptırdım. Ama biz zor atlattık kızım 2-3 günde bir kaka yapardı rotadan sonra çok zorlandı 4-5 güne çıktı kaka yapması ve bağırsak yapısı etkilendi sanırım. Şuan 5 aylık cuma günü 2. Doz var umarım 2. Dozda böyle etkilerini yaşamayız. Allahım evlatlarımızı korusun 🙏