internette gördüm ve bende yaptım burnu akıyor hafif öksürük var daha 2 hafta önce 10 gün antibiyotik kullandık sürekli olarak kullanmak istemiyorum onun için doktora gitmedik bunu yaptimda ne kadar bekleticem bir yerde 12 saat bir yerde 2 saat diyor birde günde 2 kere mi vericem yapaniniz var mı aranızda