Oglumun uyku düzeni çok iyidi maşallah ama.bozuldu dış mı acaba diyeceğim? Gece her defasında istinasız 4.43 de uyanır. Uyumaz bidaha yatağa alırım yanına beraber uyuruz.
Mama yiyor gece için de zyetinyag koyuyorum ki rahat yapsın diye sms dün büklüm büklüm oldu yapamadı. Gündüz uyku saati geliyor yatırıyorum cigrindan çıkıyor uyumak istemiyor direniyor.. hiç anlamış değilim:((neden böyle olduysa ... 2 kere uyanır genelde 6 aylik bebekler (her bebek farklı genel.konusuyorum ) Ama oğlum 82629021 kere uyanıyor ..🥺🥺🥺 çok yoruldum daha doğrusu kendisi uykusunu ala.ayip direnip ağladığı için yoruldum. :(