Merhaba kızlar, biliyorum sorunsuz geçmeyecek önce bizim hazır olmamız gerekiyor, tek merak ettiğim mesela öğlen 1 e kadar bizim artık okuldan kafamız rahat bir şekilde ayrılmamız ne kadar sürer? Mesela 3 ay ben her an bir kriz çıkabilir diye kapıda mı bekleyeceğim yoksa kısa sürede alışılıyor mu?