Herkese merhaba size tükenerek yazıyorum ve bir fikir istiyorum uol arıyorum bebeğim kolik bebekti zaten ama suan 8 aylık ama ne gündüz ne gece uykumuz yok gündüz 15 dk odadan cıktgım an uyanıyor ninni acsam sallasam yok zorla bı 15 dk daha anca zorla oda. Gece ise 1 saatte bir. O kadar zorlanıyorum ki kendini iterek bağırarak ağlıyarak uyanıyor normal mi acaba yoksa ben mi bıseylerı yanlıs yapıyorum ?