Günaydın hepinize kızlar 💖 direk soruma geçeyim bebeğinizi kendi odasında/yatağında uyutmaya nasıl başladınız? Nasıl alıştırdınız? Biz 6 aylıkken yatağını/odasını ayırmıştık aslında güzelde gidiyordu ama tatil,köy,şehir dışı seyehatlari ve bir kaç günde hastalık dönemlerinde yanımda yatırdım şimdide aşırı problem yaşıyoruz. Sene sonu 2 yaşına girecek emmiyor zaten 4 aydır gece meme için uyanma gibi bir problemim yok. Ama ne kadar dalarsa dalsın, ne kadar derin uykuda olursa olsun yatağına koyuyoruz en fazla yarım saat sonra yine kalkıp geliyor. Demir karyolası var belki rahatsız ediyor diye ön bariyerini kaldırdım ama yine kalkıp geliyor 🥲 çok dağınık yatan bir çocuk yatağımı dar geliyor diye değiştirmeyi düşünüyorum şu aralar.. siz nasıl alıştırdınız ya böyle gitsin istemiyorum kendi kardeşimden biliyorum ebeveyniyle yatan çocuk kolay kolay kapamıyor 🌝