Prensesannesioldm Ne vericez biz bir suru post okudum boyle bebelacta yok galiba dedim ondada cikmis.... Hipp te, aptamilde, ve simdi bebelac ta görüldü Yaziklar olsun ya bebek mamasi yaptigin yer steril olmazmi bukadar mi zor temiz hijyen saglamak 😠😠😠
Betul7140 Tuba_01 1 su bardağı suya 1 buçuk kaşığı pirinç unu atıp kaynayana kadar pişiriyorum kaşıkla yediriyorum ama daha sulu yapıp biberonlada verebilirsin benimki içmedği için kaşıkla yedirmiştim
Ygz imren1212 ya bi benim mi bu mamadan böcek cıktı postlarında psikolojim bozuluyo 🤦🏻♀️ Keske girmeseymişim dedim😳 mama yerine artık süte geçeceğim sanırım doktorum 2 yasa kadar devam desede 🤦🏻♀️
LatiLokumum_G imren1212 aynısını 1 ay önce bende yaşadım ölü sinek cıktı,aradık hemen yeni mama getirdiler
Esraogey imren1212 geçen de biri yazı yine evolviadan böcek çıktı diye iki markayı da tercih etmemek lazım
nurannuran kutu hava almıştır kesin yoksa ben bebeğimde bebelacta kullandım hiç sorun yaşamadım , fabrika ile ilgili olduğunu sanmıyorum kesin dışardan geldi
imren1212 nurannuran öyle düşündüm ama pakette hiç bişi yoktu bakalım gidecek Polonya'ya orada incelenecek
Sasah1441 imren1212 aaaa 😲 şaka mı ya hemen firmayı arayın resmini çekip atın bebek yaa bunu kullanan birde en iyi marka guya 😔😡
imren1212 Sasah1441 attım tabii görüştük onlarda aradılar paketi ve böceği Polonya'ya göndereceğiz orda araştırılacak canım
Anneci Ben yenidoğan ken almıştım sarılık olduğunda yoksa şuan sadece anne sütü alıyor neyse işte o zaman ağzını tam kapatmamışım böceklenmişti bence sizde öyle bişey yaptıysanız olmuştur ve mutfağıma güneş çok vuruyor o yüzden de oldu.
imren1212 Anneci hayır canım yeni boşaltırken çıktı ilk açmıştım paketi beklemedi zaten mutlaka bi kaba koyuyorum üstelik 900 gr mama max 7 günde bitiyor bazen 6 gün yetiyor canım