Merhaba anneler kızım 21 aylık en baştan beslenme sorunu vardı bişey yemek istemiyor du bende 1 yaşına kadar takmadım bunu kafaya emziriyorum diye kilosu çok düşük degil ayına göre ama insanın canı sıkılıyor patates makarna diğer yaptıklarımı yemiyor sürekli emmek istiyor memeyle uyuyor dışarda elini sokuyor benimde zorluyor kendisininden bende artık memeyi bıraktırmayı düşünüyorum fakat ağlama krizi vurma uyuma sorunu çıktı mutsuz gibiydi dayanamayıp emzirdim ama bişey yememişse canımı sıkıyor siz nasıl bıraktırdınız aynı durumda olan varmı uyku düzenine nasıl soktunuz geri anlatırsanız sevinirim