Edayesilbas Merhaba hangi d vitamini ve demir damlalarını kullanıyorsunuz devletin verdiği mi özel mi?
_07cinarhsn Edayesilbas sağlık ocağından verdiler kanser yapar dediler o bu dediler hiç kullanmamaistim zaten sonra araştırdım wellcare aldım eczaneden hemsireye sordum güzel bitkisel kullanabilir sin dedi onu kullanıyoruz
Kucukkalbim Edayesilbas D vitamini ocean,demir damlamız bestiron içeriği bitkisel çok memnunum geçen oğluma test yapıldı değerleri çok şükür güzeldi👍🏻
Aysnrplt Edayesilbas ocean d vitamini kullanıyorum sağlık ocağının verdiğini bir kez kullandım bebeğim gazdan mahvoldu içerik olarak da bitkisel olanları tercih etmekte yarar var
Alpismom Edayesilbas oceon damla d vitamini için SGK karşılamıyor bide bugun kan damlası başladık adını hatırlamadım ama karşılanmıyordu
Ozlemmzzz İlacın özeli devleti yok arkadaşım aynı içeriğe sahip farklı firmalar üretiyor sadece ... Bunlarla hiç kafanızı yormayın...
Edayesilbas Ozlemmzzz emin misiniz içeriğinin aynı olduguna😊 eczacı teknisyeni olarak ben yanlıs biliyorum o zaman 😊
Edayesilbas _07cinarhsn aslında hepsinin içeriği birbirinden farklı tam olarak en iyisine karar vermedim bende 😊
Ozlemmzzz Edayesilbas o zaman bizi aydınlatın lütfen özelin verdiği pedia d ve devit3 ün ne farkı var
Ozlemmzzz Edayesilbas eczacı teknisyeni olarak bu soruyu sorabildiğinize göre 😉 Meslekler yarışsın öyleyse 😉
_07cinarhsn Kumrununtanesi kızlar bana kan damlası verilmedi neden sadece vitamin var bende kan damlasinin bir ayı mi oluyor? Dtburcu
Elfrmysaelf kubra42 merhaba bebeginiz kac aylik bu iki damlayida ne kadar veriyorsunuz bende bugun aldim devletin verdiklerini kullanmak istemiyorumda bebeğim 4 ay 20 gunluk