Merhaba arkadaşlar bebeğim hala saat başı uyanıp 10 15 dakika emiyor. uykusuzluktan ve bel ağrısından dolayı cidden çöktüm. Yani karnını doyurup uyutuyorum yine uyanıyor memeeaaa diye ağlıyor çözümü var mı bu işin nasıl gece daha az uyanmasını sağlayabilirim😞 3 saat kesintisiz uyusam başka bişey istemiyorum artk gerçekten psikolojik olarak çökmek üzereyim.