Bizimhikayemiz Kizlar 7 aylik bebegm var dogdugundan beri sut alerjisi vardi suan 7 aylik oldugumuz icn doktor tekrar normal sutlu mamayi deniyecegiz dedi gectik ama her mamadan sonra kaka yapiyor ishal degl kati sekilde bagirsaklarin alişması mı lazm daha