bebegimmm2405 Allah başka dert vermesin bu dert yeter de artar🤣🤣 amaaaan kimseyi takmayın valla ben insanları çok taktım hastalıklardan yakamı kurtaramıyorum. Kendimize zarar veriyoruz valla başka bişey değil ve günün sonunda herkes yaptığı kötülükleri unutup başını yastığa rahat koyuyor da biz sabaha kadar ağlıyoruz, düşünüyoruz. Gerek var mı? Tabiki de hayır. Dünyaya bir kere geliyoruz kimseyi kendimize dert edecek kadar uzun değil hayat. Ben artık böyle düşünüyorum valla. En yakınlarımdan darbeler yedikten sonra akıllandım sanırım😁