Aslanbuse23 ben düşünmüyorum annemler benim için çocukken deldirmişler Ben küpe kullanmıyorum ama her abdest aldığımda onları yıkamak gerekiyor buna çok eziyet gibi geliyor boşu boşuna duruyorlar yani orada belki sizin kızınız da küpe sevmez bence bu tercihi ona bırakmak daha mantıklı. Ama komşunun kızını deldirmiştik ilkini de alamadı diğer kulağında ağladı tabancanın sesinden korktu biraz canı acıdığından değil sonra sakinleşti yaşını geçmişti sanırım diye hatırlıyorum emin değilim