Bebeğim şuan 5 günlük ama ilk günden beri meme ucu acısı yaşamaya başladım. Gümüş kapak kullanıyorum. Tadı kokusu değişmesin diye bişey süremeye cesaret edemedim ama ara ara kantaron ve zeytin yağı sürdüm ama yine de meme ucum aşırı acıyo bebeğim emrken acı çekiyorum. Çözüm önerisi olan var mı?