Aynurrt Kızlar kahve makinem sıkıntılar çıkarıyor. Değiştirmeyi düşüyorum. Almışken pişman olacağım bir şey almak istemiyorum. Lütfen kullanıp memnun olduğunuz, bunu almalısınız dediğiniz bir marka varsa yazarmısınız. Teşekkür ederim.
Aynurrt jap evet karacayı da öneren çok oluyor fakat bir arkadaşım almıştı ve onda denemiştim köpüksüz yaptı kahveyi o yüzden ondan vazgeçmiştim
Kepekekmegi Aynurrt 2 seneyi geçkin Karaca hatır hüps kullanıyorum çok memnunum hiç arıza vermedi annem okka kullanıyor yaklaşık 7-8 ay oldu ama kahveyi soğuk yapıyor makinayo 2 defa çalıştırmak gerekiyor öyle olunca da köpük kalmıyor