Balbebeginannesiiii Kizlar orda yasayanlar varmi 21 aylk kizimla haftaya tatile gidicez geceleri serin oluyor mu cok kiyafet vs ne alsam yanima
Noriye Balbebeginannesiiii ablam yaşıyor bende yıllarca yaşamıştım su an havalar çok sıcak ama bir iki gündür minnacik bir sıcaklık gitmiş diyorlar söyle genelde klimali odalar o yüzden önlem al zıbın uzun kollu vs götür ama genelde üşütecek bir hava olacağını düşünmüyorum söz nereye gideceksiniz hangi otel
Noriye Balbebeginannesiiii rahat şeyler al Muslin Panco çok işine yarayacaktır bezin üstüne hop geçir biz meksikaya gittik çok kıyafet goturmusum 😂 zıbın bez mayo ile tatil bitti
Mommyy1 Balbebeginannesiiii gunduzleri sicak ama geceleri bi tik sogudu yanina incede olsa uzun bi kac bisey al bence. Malum cocuklar ustunu pek ortmek istemiyor disarda falan olursaniz biraz usuyebilir.