annesininkuzusu27 Arkadaşlar mayo bez alacaktım ama herkes faydasız diyor? Çocuğu normal bezle sokarsam da çok su dolmaz mı? Kızım 4 aylık
motherofsunshine annesininkuzusu27 Benim kızım 3 aylık, denize girerken Prima mayo bez kullandım. Hiçbir sızma taşma vb sorunla karşılaşmadım. Normal bez denemedim ama bence de aşırı derecede su çekip şişer gibime geliyor.
Asyaveannesi04 annesininkuzusu27 normal bez anında şişer tabiki mayo bez, normal bez kakayı tutmuyor ama mahı bez tutuyor. Bu sene 2 paket prima mayo bez kullandım çok da memnun kaldım🌸
Bal38 annesininkuzusu27 faydasız derken bu millet artık iyice cıldırmış olmalı. Normal bez şiser bizde tatile gittigimizde mayo bez kullandık hiç te bişe olmadı
Yagmur_24 annesininkuzusu27 biz soktuk gerçekten bayo bez faydalıymış ancak mayo bezle normal hayata geçirmeyin örneğin altında mayo bez varken oto koltuğuna oturtalım 2 dk lık yol idare etsin demeyin çünkü sızdırıyo😂😂😂 nerden mi biliyorum yaptım ahahah
Bilgeebaby annesininkuzusu27 4 aylık bebeği zaten komple sokma en azından bizim doktorumuz öyle dedi. Ayaklarını falan sokup çıkarmıştık. Zaten 2 dk sokuyorsun fazlası zarar çocuğa