beyzacmvrc geçmiş olsun
Benimde beneğim grip oldu 76 günlükken.
Burnunu açmaya özen gösterdik çok tıkanıyordu çünkü. Geniz akıntısı da vardı.
Ben sarımsak , bal ve limondan hazırladığım kürü yedim
Taze sarımsak da tükettim ki sütümden antibiyotik etkisiyle bebeğe de geçsin
Doktorum bitkisel bir şurup vermişti ama ondan iki kez verdim sadece
Bir de ıhlamur verebileceğimi söyledi iki doktor da
İki günde ıhlamur verdim.
Çok şükür üç günde geçti