Bizde öyleyiz 3ay 10 günlük olduk ama 2 aylıktan itibaren laktozla ığraşıyoruz relektazda fayda etmiyor sankiama çaresizlikten ne yapcam bilmiyorum. Relaktazın tadını sevmiyor anlayınca ağlıyor emmekde istemiyor bu defa zorlama istemiyor işte emmek diyorlar ben de stres oluyorum. Sütüm kesildi bi ara stresten ama sonra toparladı. Ağlasa da veriyorum 🤷🏻♀️