Sibeldicle_0404 Mrb kızlar ben dün kızımla 6 aylık aşı sini vurmaya hastaneye gittik kilosunu ölçtuk 6.500 gr di biraz araştırdım 7 veya 7.500 olması gerekiyormuş sizce 6.500 gr yeterli mi?
gizgizz Sibeldicle_0404 benim kızım da 6350 ve sağlıklı bir bebek doğum kilosu 2890dı bu yüzden normal. Teoride yazanlara bakmayın doktorunuz normal diyorsa bebeğinizde olumsuz bir durum görmediyseniz yazılan çizilene hiç takılmayın
Kuzeyyildizz Doğum kilosunun iki katına çıkması bekleniyor 6. Ayında. Her bebeğin gelişimi farklı. Doktorunuz persentil tablosuna göre doğrusunu söyler