Merhaba kızlar 5 gün önce normal doğum yaptım 2 tane dikisim var ama nedenini bilmediğim içten gelen çok kötü bir ağrı var yatamıyorum kalkamıyorum sanki bıçak sapliyorlar durdurmuyor yerimde dikiş ağrısı bu derece olmazmış iç tarafımdan gelen ağrı mahvediyor beni doktorum agri kesici igne yazdi onunla ayakta duruyorum sonra etkisi geciyor aynı acıyı durumu yasayan varmı??😥😥😥😥