Kızlar bebeğim 26 aylık suan 2. Ye hamileyim korkularım var evet ama Allahtan gelene kabulüm ❤️ Normalde oğlum ⅚ yaşına girsin öyle yapıyım diyodum ama nasip böyleymiş… oğlum 3 yaşına girdiğinde kardeşi yeni doğacak nasip olursa… iyi veya kötü yanları varmı sizce tavsiyeleriniz nelerdir biraz rahatlatın beni yaaa 😂😂