8 ay 2 günlük oldu kızın gece bezen 1 bazen 2 kere kalkar ben hiç kaldırmam kızımı mama içer 10 15 dakika sonra uyur ve istisnasız her gün 6 da kalkar ben daha uykuya dalmadan kızım uyanmış olur ve uykumu tam alamıyorum gündüz onunla uyusam bu sefer işler aksıyor en azından 8 de falan kalksa çok daha rahat edecem hem gece mama içmeyi hangi ayda bırakmam gerekiyor onu bilmiyorum hemde sabah uykusunu nasıl uzatabilirim yani 6 değil de 8 olabilir
Uyku düzeni çok iyi bazen arada aksıyor ama çok şükür maşallah iyi son gece uykusuna 21.00 ile 22.30 arası uyur yani dokuzda da uyusua on buçukta da uyusa 6 da kalkıyor önerilerinizi bekliyorum