Kızlar bebeğim 2 ay 10 gün luk olacak kayın validemlerin yanında kaliyordum kontrollerini ordaki sağlık ocağı yapıyordu ikincixsy aşısı için 12 Eylül tarihini verdi dün kayıtlı olduğum sağlık ocağı aradı olması gerekiyir diye asi olmaya gideceğimiz zaman
2ay11 günlük olacak endişeliyim zamanı geçmiş gibi hissediyorum olduğu zaman sorun yasarmiyim korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı