Edo_yekta12 Her gün 6 diyince uyanır çok nadir 6 buçuk gibi yok mu bi çaresi bir saat bir saattir 😂 9 gibi uyur aksam
Paramedik16 Edo_yekta12 benimkilerde {ikiz} akşam 19:30-20:00 arası yatar fix sabah 6 gibi kalkıyorlar önceden 7 buçuktu şimdi 6 yaptılar 8 aylıklar şuan tekrar uyudular mesela birini sallıyorum gerçi daha 😀
Edo_yekta12 Tugcceknr ArenAta 6. Aya girdik :) her akşam 8 ya da 9 da uyur sabah 6 da kalkar iki saat sonra yine uyur ama sadece bir saat bir de öglen uyur bir saat o kadar geceleri 2 kere falan kalkiyor
GokceMom_ Paramedik16 ıkızlerı aynı anda nasıl besleyıp uyutuyosunuz acaba ben bı tane ıle zorlanıyorum valla
Elifefil Aslında saat 6 onlar için çok ideal bir saat. Ama tabi biz uykusuz kalıyoruz bu durumda. Benim bebeğim de 5 te kalkıyordu güneş daha erken doğuyur doğuda olduğumuz için. Ben karartma perde kullandım şimdi 7-8 gibi kalkıyor
Paramedik16 GokceMom_ ikizlerden foruma anca giren ben sjsjsj 😀 aslında çok kolay benim için yani alıştım sanırım ki 3.çocuk fikri bile korkunç gelmemeye başladı ikisininde mamasını hazırlıyorum emzirme yastıklarına koyuyorum aynı anda veriyorum sonra altlarını alıyorum hemen sonrasında da emziklerini ağızlarına verip beşiklerinde sallıyorum sonrası huzur sjsjksks
1oznur Biz de öyleydik bir yasında suan oğlum yeni yeni yedi de kalkıyor duzensiz de uyutmam yani keyfine kalmıs bekliceksn 😅