Mir90 Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aydır bebelac gold kullanıyordu ama 3 gündür nedense içmiyor aç kalıyor ama bitirmiyor genede 3 gün önce hipp combiotic kullanmaya başladık ondada sürekli acıkıyor 3 gecedir saat başı uyanıp acıkıyor sizler hem doyurucu hem gaz yapmayan hangi mamayı önerirsiniz
Mir90 Derin2108 teşekkür ediyorum canım aslında sma ve aptamil arasında kaldım tavsiyelere göre alacağım
ozgurunannesi Mir90 Aptamil kullandım bebeğim tadını beğenmedi ağır bir kokusu var ve fos kilo yapıyor. Sma kullanıyoruz gayet memnunuz durumdan🤗
Kumrununtanesi Valla canım çoğu insan gaz yapmadığı için bebelac tüketiyor.Ama bebelac ın devam sütü,kaşık mamaları hep gaz yaptı.Değiştireceğim,bende burada bekleyeyim ya APTAMİL düşünüyorum ya SMA
Kubrakaya Merhaba intagramda mühendisioğlu diye bir sayfa takip ediyorum tüm mamaların içeriklerine göre incelenmiş paylaşımları var tercih konusunda yardımcı olabilir.bende gaz yapmaması ve organik olması açısından hipp kullandım cok memnunum