Öğretmeye çalıştığını öğrenmez bunu unutmuyor sinirlendiğinde ah diyerek vuruyor misafirliğe gidince bi iki kez yaptılar öğrendi onu unutmuyor.. işin kötü tarafı bunu oyun olarak değil sinirlenince ağlayınca öfkelenince yapması yani bilinçsiz yapmıyor:( nasıl unutur bunu? Ben ağlarken bile tokat atarak ah yapıyor çok ağrıma gidiyor bazen😢 yaptığında tepki vermiyorum üstüne düşmüyorum ama yok işe yaramıyor