Milanbebek Pardon ama komşunu je ilgilendiriyor ya. Boyle disardan gazel okuyanlara sinir oluyorum. Bebek bu, patron o. Kusar daa, butun gun emer de. Ben sutum artsin diye tum gun memeden indirmedigini bilirim. Sonra da fışkırır sekilde kusardi. Zaten zaman gectikce o kusmalar azalacak. Komşun cok biliyor, ay sinir oldum 😂 Sen annesisin bebeginin, en iyisini sen bilirsin, 2.3. kisiler degil!