Beni de çok üzüyor bu durum. 37+2 de doğdu oğullarım. 2.200 ve 2.310 du kiloları. Sadece 10 gün mama takviye ettik, sonra hep anne sütü ile ilerledik. Ama ömrümden ömür gitti emzirme mücadelesinde. “Aç bu çocuklar mama ver” baskısı… Sütüm olmasa veya emziremeyecek bir durumda olsam bu defa da mama verme kınamasıyla baskı görürdük. “Sütün yaramıyor demek ki çocuklara” falan dendi. Hepsine kulak tıkıyorum ama ruhum çok yoruluyor. 2 aylıkken görenler kaç günlük falan diyorlardı.
4.ay kontrollerinde 5 kg ölçüldüler. Doktor iyiler, böyle devam edin dedi.