4 aylıkken başladım altıbuçuk aylık şuan sevmediği birşey yok ııı ııııı diyerek yiyor herşeyi 😂 Bir ay önce hiçbirşeye ağzını açmıyordu çünkü kaşığı zorlamıştım sonradan düzeldi kendi yemeyi daha çok seviyor ilk baştan beri öyle alıştırdım heryer mahvoluyor günde üç kere banyo yapıyo ama tutuşu bile değişiyor kahvaltıda peyniri büyük kesip eline veriyorum hepsini bitiriyor 🙂