traineemom Sormak için yanlış bir zamanı seçtim ama olsun illa cevap gelir 😝 Deri altı implant kullanan var mı ? Koruyuculuğu nasıl ? Takılırken acı oluyor mu ? Sadece kondom kullanıyoruz ama yeterli gelmiyor koruyuculuk yönünden. Ekstra bir şeyler arayışındayım uzun zamandır. En acısız ve rahat yöntem olduğunu söylediler. Yan etkileri var mı ? Kullananlar cevaplarsa sevinirim teşekkürler 😌
jap traineemom ve ne kadara taktırdınız ben de bu ara implant düşünüyorum. Taktıramazsam diğer seçeneğim rahmimi direk aldırmak 😂
Tubayassogut traineemom ben deri altı implanti taktirdim cnm koceli de oturuyorum özel hastaneler yapiyir ben 7 bine taktirmitim muane ucretide dahil hiç acımıyor sifir acı bildiğin 5 dk Bike sürmüyor gerçekten koruyor 2 aydır taktirmism çok rahatım gerçekten sadece bazılarında adeti geciktiriyo oda bir süre sonra normalde donuyo 🥰🥰
traineemom jap ay evet o meşhur soruyu sormayı unuttum 😅 bende o kadar hikaye duydum ki kondom patladı, spiral kaydı, iğneler haplar hormonları bozdu diye korku sardı içimi. Bu gidişle bende rahmi aldırıcam direk ya da kocayı mı boşasak 😂
bombacimulayim 1.5 sene olacak neredeyse taktıralı. İlk başlarda adet düzensizliği yaptı ama geçti zamanla. Arada çenemde birkaç sivilce çıkıyor . Başka hiçbir korunma yöntemi kullanmıyorum . Takılması asla acı verici değil sinek ısırığı gibi .