Hanımlar biz normalde aptamil kullanıyorduk gaz ve kabızlık şikayetimiz vardı. Dün de hip combiotik mamaya başladım ama üç kez farklı öğünlerde mamadan iki üç kaşık yedikten sonra bebeğimin kakasını yaptığını fark ettim. Ayrıca dün birde bio gaila damlayı da kullanmaya başladık. Acaba mama yarıyor mu yoksa bize göre değil mi anlamadım. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz