Merhaba arkadaşlar ben mart ayında doğum yaptım sezaryen oldu doğumum. Fakat doğum yaptığım günden beri hep bi rahim ağrısı yaşadım hissizlik var rahim bölgesinde. 1 hafta önce karnıma bi ağrı saplandı sonrasında sağ kasıkta ara ara ağrı hissetmeye başladım 1 haftayı geçti hâlâ da devam eden bi ağrı ve gazdan inanın duramıyorum bazen. Ben yaz günü bile battaniyeyle yatan insanım eşim de diyo ki bu sene saldın kendini yazın, sen alışık değilsin üstü açık yatmaya üşütmüşsündür. Bu rahim agrısını da ilk zamanlar doktoruma yazdım normaldir dedi emzirme aralarını ilaç kullanır gibi 2-3 saatte tutun dedi hormonlardan kaynaklı olabiliyormuş 2 yıla kadar ağrılar olur demişti. İlk doğumumda hiç böyle bişey yaşamamıştım korkuyorum açıkçası. Belki aranızda yaşayan vardır diye sormak istedim