Benim de bebeğim ilk aylarında dediğiniz gibi yapardı hatta tavana bakıp ellerini açıp kitlenir ağlardı,hani tavanda korkunç bir şey varmış gibi.Çok doktora götürdüm ancak hiç bir sonuç alamadım.En son doktor da çocuk nörolojisine götürün demişti.Zamanla geçer diye düşündüm ve öyle de oldu 2,3 ay içinde düzeldi.